Sou a: Inici / INNOCENTADA: Aneu amb cura amb les gelades

INNOCENTADA: Aneu amb cura amb les gelades

Aquest hivern està sent especialment dur pel que fa a les baixes temperatures

L'Ajuntament de Tremp ha de vetllar per la seguretat dels seus veïns i veïnes, per aquest motiu la brigada municipal treballa des de fa dies per repartir sal en aquelles zones de Tremp ciutat i també del municipi que solen gelar-se amb facilitat en aquestos mesos.

Però cal que tots i totes col·laborem en aquesta tasca, per això es demana als ciutadans que, aquells qui ho desitgin, passin per l'ajuntament a recollir un sac de 5kg de sal. Si tots i totes tirem una miqueta de sal davant la nostra vorera, Tremp serà una ciutat més segura.

La sal és gratuïta i es pot passar a recollir per la recepció de l'ajuntament a la planta baixa. Per tal de col·laborar també amb les empreses del territori, la sal és de kilòmetre zero i s'ha comprat a les salines de Gerri de la Sal.