Sou a: Inici / Notícies / Avís de situació de risc per calor

Avís de situació de risc per calor

L'Ajuntament de Tremp comunica que en base a les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya i per les afectacions que es preveu que se'n poden derivar, correspon emetre un avís de risc per calor.

El llindar establert pel Servei Meteorològic de Catalunya es correspon amb la superació de la temperatura màxima diària de cada municipi establerta pel percentil 98.
El percentil 98 és el valor estadístic que indica que només el 2% de dies dels mesos d’estiu, la temperatura màxima ha estat superior a aquest valor. Aquest percentil, pren un valor diferent a cada municipi en funció de les temperatures màximes que s’hi assoleixen. el valor del percentil 98 de Tremp és 38,7º

Podeu consultar les actuacions a fer, els consells i les recomanacions a l'enllaç.