Sou a: Inici / Notícies / Dos habitatges de titularitat municipal a licitació

Dos habitatges de titularitat municipal a licitació

L'Ajuntament convoca la licitació de dos habitatges situats a l'Av. Espanya, núm. 7 per destinar-los a residència de l'adjudicatari o a la seva família.

La Junta de Govern ha aprovat convocar la licitació dels dos habitatges de titularitat municipal situats a l'Av. Espanya número 7, concretament els corresponents a les portes A i C del segon pis. Ambdós habitatges tenen una superfície útil aproximada de 77m2 i un preu sobre els 43.000€. Es podran presentar sol·licituds fins al dia 29 de maig a les 14h.

A través d'aquest enllaç podeu veure l'edicte i descarregar-vos el plec de clàusules administratives.

Si hi esteu interessats o voleu més informació, us podeu posar en contacte amb l'àrea d'Administració o amb la Borsa d'Habitatge de l'Ajuntament de Tremp.