Sou a: Inici / Notícies / L’Obra Social ”la Caixa” col·labora amb l’Ajuntament de Tremp per adequar l’espai de formació del projecte solidari Treiem-ne més profit.

L’entitat donarà suport al nostre projecte d’inserció sociolaboral "Treiem-ne més profit", amb 6.000€.

El director d’àrea de negoci de CaixaBank als Pirineus, Jaume Ramon Casal, i l’alcalde de Tremp, Joan Ubach i Isanta, han anunciat avui la col·laboració de l’Obra Social ”la Caixa” amb 6.000 euros.

En concret, l’objectiu de l’ajut és adequar les instal·lacions de l’aula de cuina del projecte Treiem-ne més profit de l’Ajuntament de Tremp. Aquest projecte treballa en dos vessants:

D’una banda, es recullen els excedents de diverses superfícies comercials i se n’allarga la vida útil cuinant-los, per tal que després puguin ser distribuïts entre les persones i famílies en situació de vulnerabilitat social. Aquest servei es du a terme amb les mateixes persones beneficiaries a l’espai objecte d’ajut de l’obra social. Aquesta reforma dotarà l’aula de major funcionalitat per realitzar accions de formació.

D’altra banda, se centra en millorar l’ocupabilitat de les persones en recerca d’ocupació amb una oferta formativa adaptada a les seves necessitats; fent especial atenció a les empreses del sector agroalimentari i de la restauració i el comerç com a principals empreses ocupadores de la comarca.

L’Obra Social ”la Caixa” ha destinat una ajuda de 6.000 euros a aquesta col·laboració, que s’emmarca en les actuacions que impulsa directament la xarxa financera de CaixaBank a Lleida per donar resposta a les necessitats del seu entorn més immediat.