Sou a: Inici / Notícies / La Volta Lleida sorteja una bicicleta en l’arribada a Tremp

La Volta Lleida sorteja una bicicleta en l’arribada a Tremp

Centenars de persones es van aplegar divendres a la plaça Capdevila de Tremp, punt d’arribada de la 61a Volta Lleida

El ciclisme va ser protagonista aquest cap de setmana a Tremp amb 2 arribades i una sortida de la 61a Volta Lleida. Concretament Tremp va veure arribar els corredors en la primera etapa divendres a la tarda.

Una arribada que va ser molt multitudinària ja que, a banda de l’entrega de premis, es va sortejar una bicicleta entre els assistents. Els dies previs a la volta l’Ajuntament de Tremp, amb la col·laboració del Comerç Associat de Tremp, van repartir butlletes entre els seus clients per participar al sorteig de la bicicleta. Una iniciativa que ha tingut molt bona acollida entre petits i grans ja que els comerços de l’associació van tenir força demanada de butlletes per poder ser l’afortunat i emportar-se la bicicleta a casa.

L’Alcalde de Tremp I la vicepresidenta del Consell Comarcal del Pallars Jussà van entregar alguns dels premis als protagonistes del dia.

El dissabte, la Volta va sortir al migdia i va arribar a Tremp a la tarda després de finalitzar l’etapa que va passar per diferents punts del Pallars Jussà, Pallars Sobirà i el port del Cantó.

El fet que la Volta Lleida tingui arribada i sortida al municipi es considera que beneficia els comerços, la restauració i els allotjaments del Tremp i rodalies, ja que durant el cap de setmana van passar-hi 120 ciclistes i tota l’organització, a més de situar la capital del Pallars Jussà al mapa d’activitats esportives internacionals.