Sou a: Inici / Notícies / Seminaris professionalitzadors de comerç

Seminaris professionalitzadors de comerç

Comença un cicle de seminaris adreçat a comerciants, que es complementarà amb assessoraments personalitzats i individuals.

L'Ajuntament de Tremp a través del projecte Treball a les 7 comarques, ha organitzat una sèrie de seminaris professionalitzadors de comerç. Es tracta de tres formacions encarades a millorar els negocis comercials de la comarca i afavorir la imatge del comerç local en general.

El cicle començarà el dia 9 d'abril amb "Les claus de l'èxit a l'interior del meu negoci", en què es tractaran l'itinerari dels clients dins del comerç, complementarietat entre els productes i com salvar els racons de la botiga. Per participar en aquest seminari cal inscriure's-hi abans del 6 d'abril.

El segon seminari tindrà lloc els dies 24 i 26 d'abril i portarà per títol "El meu comerç, una experiència única", els temes de què es parlarà seran la tipologia de la clientela, els canvis en els seus hàbits de compra i visibilitzar les prestacions dels productes que s'ofereixen. Inscripcions fins el 20 d'abril.

L'últim seminari serà el dies 15, 17, 22 i 24 de maig i serà entorn als aparadors, "Un aparador per a cada espai". En aquesta formació es tractaran les funcions dels aparadors, els elements visuals essencials, les retolacions i l'story de cada aparador segons l'època. En aquest cas, les inscripcions s'hauran de formular abans de l'11 de maig.

Tots els seminaris són gratuïts, tot i que és indispensable la inscripció prèvia (), i tindran lloc en horari de tarda (de 15 a 17h) al Centre d'Estudis 80. A més, els 20 primers inscrits tindran opció a rebre assessorament personalitzat i individualitzat al punt de venda per tal de dissenyar el seu aparador.

Aquest acció s'organitza gràcies a la subvenció del SOC "Treball a les 7 comarques", amb la col·laboració del Consell Comarcal del Pallars Jussà i els ajuntaments de La Pobla de Segur, Isona i Torre de Capdella.