Sou a: Inici / Notícies / Tornem a convocar el premi de fotografia "Paisatges del Passat"

Tornem a convocar el premi de fotografia "Paisatges del Passat"

S'ha obert el termini de presentació de fotografies que finalitza el dia 31 de maig de 2018.
Tornem a convocar el premi de fotografia "Paisatges del Passat"

"Fossilització potencial" Ivan Almirall. Premi científic 2016

A través de l'Àrea Cultura, organitzem una nova edició del Premi de fotografia Paisatges del Passat. Es tracta d’un guardó que pretén posar en valor la geologia i les ciències de la Terra i difondre la importància de les diferents formacions geològiques que caracteritzen els nostres paisatges. El premi s’adreça a fotògrafs professionals i amateurs que poden participar-hi en dues categories, la general i la científica. El primer premi està valorat en 1200€ i el científic en 600€.

Atès que aquest premi va néixer com una eina per donar a conèixer la iniciativa de l'Ajuntament de Tremp "Projecte Geoparc Conca de Tremp-Montsec", igual que en les dues darreres edicions s'ha previst com a requisit que les fotografies que es presentin a concurs hagin estat preses en espais exteriors de l'àmbit geogràfic que conforma aquest projecte de geoparc, és a dir: tota la comarca del Pallars Jussà i els termes municipals de Baix Pallars (Pallars Sobirà); Coll de Nargó (Alt Urgell); Camarasa, Vilanova de Meià i Àger (Noguera).

En aquest enllaç es poden consultar les bases del concurs en 4 idiomes.