Sou a: Inici / Notícies / Tremp inclòs al Programa d'arrendaments i subministraments de la Diputació de Lleida

Amb aquest programa, la Diputació de Lleida col·labora econòmicament amb el finançament de la despesa corrent de les entitats locals, entre les quals l'Ajuntament de Tremp.

El Ple de la Diputació de Lleida, de 19 de maig de 2017, va aprovar inicialment les Bases Reguladores del Pla d’arrendaments i subministraments de la Diputació de Lleida, anualitats 2017, 2018 i 2019.

L’objecte del Programa d’arrendaments i subministraments és col·laborar econòmicament amb el finançament de la despesa corrent de les entitats locals i l’Ajuntament de Tremp rebrà un ajut de 50.876,45 €, per les tres anualitats. Concretament l’any 2017 li correspon un ajut de 16.958,82 €.

Les despeses subvencionables en aquest Pla poden ser despeses d’arrendaments de maquinària, instal·lacions i utillatge, i també  per subministraments d’energia elèctrica, gas, de combustibles i carburants i servei de comunicacions. En el cas del nostre municipi, cobrirà les despeses de gas dels diferents edificis municipals i el carburant dels vehicles municipals.