Sou a: Inici / Notícies / Tremp torna a gaudir d'òpera "a la fresca".

Tremp torna a gaudir d'òpera "a la fresca".

Un any més ens hem acollit al projecte Liceu a la fresca i aquest 21 de juliol es podrà veure Il Trovatore en directe, a les 20h a la pista del Pinell.

El passat divendres 14 de juliol, la 1a tinent d'alcalde i regidora de Cultura de l'Ajuntament de Tremp va participar a la roda de premsa que va oferir l'Òpera del Liceu per explicar el projecte i les novetats d'enguany.

Aquesta edició de "Liceu a la fresca" s’emmarca en les celebracions del 20è aniversari de la reobertura del Gran Teatre del Liceu. Així, el proper 21 de juliol a les 22h, Tremp serem un dels 166 municipis que retransmetran en directe la nova producció d’Il trovatore de Verdi a espais públics i a la fresca gràcies al projecte "Liceu a la fresca", que compta amb el suport d’Endesa i la participació activa de l’Obra Social ”la Caixa”.

La nova producció d’Il trovatore serà la protagonista de la nit, amb un repartiment encapçalat per George Petean, Tamara Wilson i Piero Pretti. La gravació és una coproducció del Gran Teatre del Liceu amb la productora Jack Fébus i Mezzo i es realitzarà amb 7 càmeres, totes ubicades a la sala del Teatre: 6 a platea i 1 robotitzada al 3r pis. El Liceu treballa per millorar la qualitat de la gravació adaptant-se a les últimes tecnologies i a nous models de càmeres que ofereixen la possibilitat d’experiències com aquesta. El Liceu continua apostant per consolidar i fer créixer el seu projecte audiovisual a través de retransmissions en directe, no només en el cas de Liceu a la Fresca sinó internacionalment, amb dos retransmissions al cinema per temporada, una forma d’apropar l’òpera i el Liceu arreu del món.