Sou a: Inici / Notícies / Una segona operadora de telefonia instal·la fibra òptica a la ciutat

Una segona operadora de telefonia instal·la fibra òptica a la ciutat

Movistar va informar a finals d’aquest hivern a l’Ajuntament de Tremp de l’inici d’una campanya porta a porta per tal d’informar de la instal·lació d’equips de distribució de fibra òptica a les façanes de les llars. Aquests treballs són necessaris perquè els habitatges unifamiliars i plurifamiliars puguin tenir accés a les xarxes de telecomunicacions de banda ampla amb fibra òptica.

Es tracta de la segona companyia de telefonia que s’està desplegant al municipi de Tremp. El consistori considera que la presència de diferents operadores al municipi crea competència, fet que afavoreix a la ciutadania, com a consumidors, en aquest mercat de telecomunicacions.