Sou a: Inici / Notícies / Xerrada "Ampollon" per a pares i mares

Xerrada "Ampollon" per a pares i mares

Projecte Home oferirà aquesta xerrada sobre els adolescents i la comunicació familiar especialment adreçada a pares i mares amb fills que han entrat o estan entrant en aquesta etapa de la vida.

El projecte Ampollon que impulsa aquest ajuntament amb el de La Pobla de Segur i el Consell Comarcal del Pallars Jussà, amb el suport de diferents entitats i agents de l'àmbit educatiu de la comarca, treballa principalment en dos aspectes: d'una banda evitar els efectes del "botellón" a la via pública i la imatge de la ciutat, i d'altra banda, reduir les  conductes de risc i els efectes, a curt i llarg termini, del consum d'alcohol en els joves.

Coincidint amb el final del curs escolar, l'Ajuntament de Tremp i Projecte Home (ONG  per la prevenció i la rehabilitació de les addiccions que compta amb una oficina d'atenció a Tremp) han organitzat una xerrada especialment adreçada als pares, mares i/o tutors legals d'adolescents. En el decurs de la sessió s'abordaran temes com la comunicació entre pares i fills i la prevenció de conductes de risc, especialment amb substàncies com l'alcohol.

La xerrada tindrà lloc el 12 de juny, a les 18h al Centre Cívic Tarraquet de Tremp i anirà a càrrec de la psicòloga i directora de l'Oficina de Projecte Home a Tremp, Sònia Font.