Sou a: Inici / Un miler de persones visiten el Casal dels Voltors l'any 2017

Un miler de persones visiten el Casal dels Voltors l'any 2017

Concretament 1193 persones entre visitants esporàdics, grups concertats i escoles han conegut de primera mà les instal·lacions de Torre Tamúrcia

El Casal dels Voltors de La Torre de Tamúrcia ha rebut aquest 2017 un miler de visitants, la majoria per conéixer d'aprop els voltors i el seu hàbitat. Però el Casal també exerceix de punt de connexió a Internet per als ciutadans de La Terreta i d'oficina oberta de l'ajuntament als nuclis que en formen part. Per tant, a banda de turistes també s'han atès un centenar de perosnes que volien realitzar tra`mits amb l'ajuntament o connectar-se a Internet.

Si voleu conèixer el Casal dels Voltors, podeu visitar-lo! Informeu-vos a www.tremp.cat/recursosnaturals