Cicle de conferències Històries al Casal, les Dones al Pallars (2). "Filla meva t'has de maridar, Dones hereves en temps de canvis"
El Casal Cultural de Tremp i l'Arxiu Comarcal del Pallars Jussà es complauen a convidar-vos a la segona conferència del cicle Històries al Casal, les Dones al Pallars, en aquesta ocasió portarà per títol: "Filla meva, t'has de maridar. Dones hereves en temps de canvis"
- https://www.ajuntamentdetremp.cat/actualitat/agenda/cicle-de-conferencies-histories-al-casal-les-dones-al-pallars-2-filla-meva-thas-de-maridar-dones-hereves-en-temps-de-canvis
- Cicle de conferències Històries al Casal, les Dones al Pallars (2). "Filla meva t'has de maridar, Dones hereves en temps de canvis"
- 2024-10-26T18:00:00+02:00
- 2024-10-26T20:00:00+02:00
- El Casal Cultural de Tremp i l'Arxiu Comarcal del Pallars Jussà es complauen a convidar-vos a la segona conferència del cicle Històries al Casal, les Dones al Pallars, en aquesta ocasió portarà per títol: "Filla meva, t'has de maridar. Dones hereves en temps de canvis"
L' acte serà de nou a càrrec de l'arxiver i historiador Jacinto Bonales. En aquesta ocasió ens donarà a conèixer noves històries de les dones del Pallars, on es veuran les grans diferències entre els sistemes d'herència i de matrimoni de les Pallareses respecte a les dones del conjunt català i en el perquè en el temps de canvi les famílies escollien a les dones com a hereves.
Les pubilles pallareses al centre de la història!
- Què Cultura Història Dona
- Quan 26/10/2024 de 18:00 a 20:00
- On Casal Cultural
- Email casalculturaltremp@gmail.com
-
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal