Tallers científics IRBLleida en ruta
Tallers científics organitzats per personal investigador de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida) amb l’objectiu d’acostar la recerca a la població i als infants.
- https://www.ajuntamentdetremp.cat/actualitat/agenda/tallers-cientifics-irblleida-en-ruta
- Tallers científics IRBLleida en ruta
- 2025-05-17T11:00:00+02:00
- 2025-05-17T13:00:00+02:00
- Tallers científics organitzats per personal investigador de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida) amb l’objectiu d’acostar la recerca a la població i als infants.
IRBLleida en ruta: Tallers científics organitzats per personal investigador de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida) amb l’objectiu d’acostar la recerca a la població i als infants.
Horari: El 1r taller es farà d'11h a 12h i el 2n taller de 12h a 13h.
Les activitats són dirigides per a infants d’entre 5 i 12 anys, acompanyats d’un adult.
Entrada gratuïta.
1r taller: Detectius al laboratori
Aprendrem a identificar nutrients clau com el midó, la vitamina C i la clorofil·la mitjançant reaccions químiques senzilles.
Públic: de 5 a 8 anys
2n taller: La cèl·lula i l’ADN
Descobrirem el mètode científic, explorarem cèl·lules amb el microscopi, compararem cèl·lules animals i vegetals, i extraurem el nostre propi ADN.
Per a infants de 9 a 12 anys.
Equipaments relacionats
- Què Cultura Ciència
- Quan 17/05/2025 de 11:00 a 13:00
- On Biblioteca Pública Maria Barbal
- Email biblioteca@tremp.cat
- Telèfon de contacte 973653461
- URL de l'esdeveniment Lloc web relacionat
-
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal