Aquesta setmana l'Ajuntament posa en marxa un dispositiu especial en motiu de Tots Sants
DILLUNS 26 OCTUBRE 2020
Aquesta setmana es posarà en marxa el protocol de seguretat en motiu de Tots Sants marcat per la Generalitat. L'ajuntament de Tremp recomana a la població condicionar el nínxol els dies previs a Tots Sants, per evitar aglomeracions durant el cap de setmana.
Enguany es durà a terme un control d’accés per no superar l’aforament establert de 1000 persones i es limitarà a 30 minuts el temps màxim de la visita. Per tal d’evitar aglomeracions s’han habilitat dues entrades al cementiri i s'ha ampliat l'horari d'obertura de 8h a 19h.
Per reforçar les mesures de seguretat a causa de la pandèmia, el personal de l'Ajuntament realitzarà tasques d’informació de les mesures de seguretat covid i controlarà l'accés al cementiri.
L'ajuntament fa una crida a la ciutadania i demana responsabilitat en el compliment de les mesures per fer front a la COVID-19.
- Ús obligatori de mascareta.
- Mantenir distància de seguretat.
- Evitar aglomeracions.
-
Higiene de mans abans i després de l'ús d'utensilis.
- Visites d'un màxim de 30 min.
-
Seguiu les indicacions d’entrades i sortides, així com els recorreguts indicats.
- No es pot menjar ni beure