El comerç de Tremp reparteix berenars saludables
Durant la setmana del 24 d’agost tothom que ho desitgi podrà recollir un berenar saludable en diferents establiments comercials de Tremp que col·laboren amb la iniciativa
DIVENDRES 21 AGOST 2020
Al llarg de l’any, l’Ajuntament de Tremp du a terme diferents accions de promoció dels hàbits saludables. És el cas de la campanya Berenars de comerç que tindrà lloc els dies 24, 25, 26 i 27 d’agost a la ciutat de Tremp.
L’objectiu de la campanya és doble: en primer lloc es vol promoure el consum d’aliments sans i de proximitat entre la població i, específicament en un dels àpats secundaris de la jornada: els berenars. En segon lloc, es vol acostar atansar tota la població al comerç local, i contribuir a posicionar-lo com la millor opció de compra.
D’aquesta manera, durant la setmana entrant, diferents establiments comercials de Tremp oferiran als clients i visitants de les seves botigues un berenar saludable, facilitat per l’ajuntament i elaborat o preparat per comerciants i productors del municipi.
Al llarg de la setmana, l’Ajuntament de Tremp anunciarà a les seves xarxes socials quins berenars es reparteixen i quines son les botigues que hi participen cada dia.
Dilluns 24 | Dimarts 25 | Dimecres 26 | Dijous 27 |
Fruits secs | Coca de forner | Secallones curtes | Fruita fresca |
Potxó i Potxonet Shoes, Padellàs, Boutiques Duc, la Torre, Monrós, Nou Estil, Merceria Castells, Nina Moda, Confeccions Llobet, Open, Bibelot, Gift, Atzar Moda |
Florstil, Violeta, Joieria Simó, Palau Simó, Monvir joies, Bochaca, La Singratalla i Llibreria Central |
Natural Òptics Pallars, Òptica Rius, VV Connecta; Beep Tremp, Foto Felip, Uriach Fotografia |
Impremta Tarragona, Graphic Pallars, Casa Creus, Electrocomfort Rambla, La Clau, DSF Ferreteries, Perfumeria Gotta |