El comerç més fresc, el del Pallars
Aquest estiu les botigues i serveis del Jussà lluiran a les seves vitrines un vinil de #FemPallars per reivindicar el valor del comerç local: de proximitat i qualitat
DIMARTS 27 JUNY 2023
El projecte de dinamització comercial #FemPallars arrenca aquesta setmana la campanya conjunta d’estiu amb l’eslògan “El comerç més fresc, el nostre”.
Es tracta d’una campanya senzilla a partir d’un element comú que llueixen les diferents botigues i serveis dels municipis del Pallars Jussà, en aquesta ocasió l’element és un vinil en forma de bossa de la compra dissenyat per l’empresa poblatana Cre-cre disseny.
Aquesta iniciativa es desenvolupa dos cops a l’any des que l’Ajuntament de Tremp va iniciar el projecte comarcal de dinamització comercial (2017-2018), a la primavera o estiu i per Nadal. L’objectiu és sensibilitzar la població local i visitant sobre els valors propis del petit comerç i promoure la seva activitat, a més la campanya permet oferir una imatge de cohesió de tot el teixit comercial dels diferents municipis.
Enguany, la campanya pren més força que mai, ja que ha estat possible gràcies al finançament compartit entre els diferents ajuntaments que compten amb eixos comercials (Isona, la Torre de Capdella, la Pobla de Segur i Tremp) i el Comerç Associat de Tremp (CAT) i Pobla Activa.