al contingut a la navegació Informació de contacte

El Projecte #FemPallars visita experiències d'èxit a Manresa

Sortida tècnica centrada en l’àmbit del comerç per conèixer diferents experiències innovadores.

DIJOUS 17 JUNY 2021

Representants tècnics i polítics de l’Ajuntament de Tremp visiten Manresa en una sortida tècnica centrada en l’àmbit del comerç per conèixer diferents experiències innovadores.

En el decurs de la jornada, que va tenir lloc el passat divendres 11 de juny, es va conèixer el procés de desenvolupament de tres projectes singulars, tots ells encarats a millorar la imatge del barri antic de Manresa i, per extensió dinamitzar el petit comerç d’aquesta zona i fer-lo més visible, alhora que atraure noves iniciatives empresarials.

En concret les experiències visitades van ser un supermercat cooperatiu que s’ha ubicat recentment a les instal·lacions del Mercat municipal Puigmercadal; el projecte Escodines Emprén, que busca reactivar locals en desús del barri d’Escodines i promoure l’emprenedoria; i el viver artesà i comercial Artífex.

Aquesta i altres sortides de prospecció que es duen a terme a través del projecte #FemPallars, que desenvolupa l’Ajuntament de Tremp en el marc del programa Treball a les 7 Comarques, serveixen per conèixer diferents iniciatives público- privades que poden ser transferibles als municipis del Pallars.