Es prorroguen 7 dies més les mesures addicionals per contenir el brot de COVID-19

El departament de Salut ha recomanat mantenir i enfortir les restriccions per controlar el rebrot de la ciutat

DIMARTS 23 MARÇ 2021

Les dades  epidemiològiques durant aquesta última setmana ens confirmen que la situació continua sent preocupant.

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya proposa a l’ajuntament mantenir les mesures i enfortir-les en la mesura que sigui possible. Per aquest motiu, l’Ajuntament de Tremp ha decidit prorrogar set dies més les mesures addicionals per frenar el rebrot de COVID-19 a Tremp.  Fins al 29 de març es prorroga i s’amplia el tancament dels equipaments municipals tant culturals com esportius i les activitats que s'hi realtzen, així com els parcs infantils i zones esportives a l’aire lliure.

Així mateix, l’Ajuntament fa una crida a la responsabilitat ciutadana, i demana a la ciutadania, inclosos els escolars, l’estricte compliment del confinament domiciliari.

Aquestes mesures poden ser prorrogades en funció de l’evolució de la situació.