Jornada professional per al comerç del Pallars Jussà

L’Ajuntament de Tremp convoca el sector comercial i de serveis en una jornada orientada a compartir experiències d’èxit

DIMARTS 17 NOVEMBRE 2020

El proper dijous 26 de novembre tindrà lloc la jornada Comerços dinàmics. Presentació de casos d’èxit a partir de la innovació i la creació de nous models de negoci.

Es tracta d’una trobada virtual de 2 hores de durada (de les 15h a les 17h) en la qual es presentaran sis experiències personals de comerciants i empresaris d’àmbits diversos, que parlaran de les que han estat les claus del seu èxit i de les dificultats que s’han trobat per fer realitat els seus projectes de negoci, reinventar-se o apostar per un canvi de model.

El principal objectiu de la convocatòria és oferir un espai de reflexió conjunta i oferir als empresaris pallaresos models que poden ser transferibles als seus negocis.

La jornada està oberta a tothom i és gratuïta, però cal formalitzar la inscripció per rebre l’enllaç de la sala virtual, a través d’aquest formulari: https://forms.gle/CAU1nVACkxDdRR9a9

La jornada forma par de les accions del 2020 del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà que desenvolupa l’Ajuntament de Tremp en el marc del programa Treball a les 7 comarques.