L’Ajuntament de Tremp entre els 10 millors ajuntaments en implementació de l’administració electrònica
DIMARTS 22 SETEMBRE 2020
L’Ajuntament de Tremp ha estat un dels 10 ajuntaments catalans, dins de la categoria d’entre 5.000 a 20.000 habitants, reconegut per haver destacat en l’impuls de l’administració electrònica.
Aquests reconeixements, que distingeixen set categories d’acord amb el nombre d’habitants dels ens i la seva naturalesa, s’atorguen en base a uns indicadors objectius, l’anàlisi dels webs dels ens i l’ús de determinats serveis de l’AOC.
La V edició dels Reconeixements Administració Oberta valora i reconeix la implantació i l’ús dels serveis d’administració electrònica i la seva conseqüent transformació digital en seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna.
A partir del 2018 es va implementar el gestor d’expedients integrat a la gran majoria d’aplicatius del consorci AOC con són el tauler electrònic, les notificacions electròniques entre altres. Al llarg del 2019, l’equip de treball, tant l’intern tècnic-administratiu, com el grup d’impuls del projecte, anomenat grup motor, van treballar en la consolidació del model de treball implantat, així com de totes les fites associades a un procés de transformació com el realitzat.
Dades significatives d’aquest procés, són per exemple, els gairebé 5000 expedients electrònics impulsats al llarg d’aquest temps i que es complementen, amb l’ús de les plataformes de tramitació electrònica per part de la ciutadania, com són les entrades en format electrònic a través de la plataforma e-Tram que superen d’escreix les presencials.
Podeu consultar el Rànquing de Reconeixements