L’Ajuntament instal·la un aparell reparador de bicicletes

El dispositiu està situat al Joncar

DIJOUS 13 GENER 2022

Des d’avui ja es pot fer ús de l’eina que l’Ajuntament de Tremp ha posat a la disposició dels aficionats al ciclisme. Finançat íntegrament amb recursos propis de l’ens, l’aparell està situat davant l’aparcament d’autocaravanes de la zona esportiva del Joncar.

Aquesta eina és un petit taller d’autoreparació de bicicletes format per una bomba d’aire per a l’inflat ràpid de rodes, suport per a penjar la bici metre es treballa i un quit d’eines bàsic per a solucionar petites avaries habituals.

Amb aquesta acció, des de l’Ajuntament es vol donar suport a l’increment de l’afició al ciclisme dels darrers temps a la ciutat de Tremp, tant per part dels seus habitants com per part d’aquelles persones que hi venen animades per les opcions del nostre territori.

Aquest dispositiu ubicat a la zona esportiva del Juncar s’afegeix al nou Pump Track i al carregador de bicicletes elèctriques que també es preveu instal·lar en breu.

Des de l’Ajuntament es prega a la ciutadania que faci un bon ús d’aquest servei i en tingui cura.