L’Ajuntament signa un conveni de col·laboració amb l’associació Lo Podall

El territori aposta per les activitats esportives al medi natural

DIMARTS 22 NOVEMBRE 2022

L’Ajuntament i l’associació Lo Podall han signat avui el conveni de col·laboració entre ambdues entitats, un acord que té com a objectiu fomentar i promocionar la pràctica de l’esport i la BTT en el medi natural  i la utilització dels camins i senders del municipi.

L’Ajuntament de Tremp, aposta per ser municipi referent en l’àmbit del BTT i la pràctica de l’esport en les modalitats que siguin compatibles amb el medi natural. La BTT és una pràctica que ha arrelat al nostre entorn, els senders que recorren la comarca són un atractiu pels amants de l’esport a l’aire lliure.

L’Associació Lo Podall des dels seus inicis, recupera i manté en òptimes condicions rutes i senders antics i organitza activitats participatives per donar a conèixer la seva tasca. Amb aquest conveni, ambdues entitats reafirmen la seva voluntat per impulsar la pràctica de l’esport a l’aire lliure.

Mitjançant aquest acord, el Consistori atorgarà una subvenció a l’associació per un import 2.000 €.