La ciutat de Tremp rep documentació de l’Associació d’Amics de la Conca de Tremp

Fotografies i documents que es dipositaran a les instal•lacions de l’Arxiu Comarcal del Pallars Jussà.

DIMARTS 11 FEBRER 2020

L’Ajuntament de Tremp signa un contracte de cessió en comodat amb l’Associació d’Amics de la Conca de Tremp, que regularà les condicions de  l’ingrés de la documentació d’aquesta entitat a l’Arxiu Comarcal del Pallars Jussà.

La documentació de l’Associació d’Amics de la Conca de Tremp conté fotografies en suport paper de diferents actes i instal·lacions, i documentació pròpia de l’entitat, d’aproximadament 3 ml, la major part de la qual en suport paper i d’abast cronològic 1990-2018.

Cada cop són més els particulars, les famílies i diferents col·lectius del municipi i la comarca que dipositen la seva documentació a les instal·lacions de l’Arxiu Comarcal del Pallars Jussà per tal de fer-la accessible als investigadors i al públic general.