La dansa serà la protagonista de la tardor a Tremp

Cinc companyies actuaran a Tremp en el marc del Tardor en Dansa

DIVENDRES 21 OCTUBRE 2022

Tremp serà un dels sis municipis de Catalunya que acollirà Tardor en Dansa, una iniciativa pilot que forma part del Pla d’Impuls per tal de promoure la difusió de la dansa arreu del territori.

El 31 d’octubre, la plaça Capdevila rebrà 5 companyies de dansa que oferiran peces de curta durada per a tots els públics. Es podrà gaudir d’actuacions d’uns 20 minuts cada una, de companyies com Ambae Company amb We all live in a box, Homeland Dance Company amb Ways, Scotoma de Clémentine & Lisard,  Picnic on the moon  de Júlia Godino i Alexa Moya i A cegues d’Elelei Company.

El nostre municipi ha estat escollit per ser un dels que sempre ha apostat per la programació de dansa contemporània, ja que fa més de 10 anys que a Tremp s’hi pot gaudir de propostes culturals d’aquesta disciplina de consum més minoritari.

La iniciativa de l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya i l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat.