Millores a la xarxa d’aigua: nous treballs de sectorització a la zona de Pompeu Fabra
DILLUNS 10 NOVEMBRE 2025
Darrerament s’han produït diversos talls en el subministrament d’aigua, motivats principalment per les actuacions de millora que s’estan duent a terme a la xarxa municipal. En alguns casos, aquests talls també han estat provocats per incidències o averies imprevistes.
En el marc d’aquestes tasques de millora, dilluns i dimarts 10 i 11 de novembre es realitzarà un tall programat del subministrament d’aigua a la zona de Pompeu Fabra i carrers adjacents.
Aquest tall és necessari per a la instal·lació d’un comptador de sectorització, un element que permet dividir la xarxa d’aigua en sectors independents. Gràcies a aquesta sectorització, serà possible analitzar el funcionament de cada zona per separat, cosa que facilitarà la detecció i resolució de possibles problemes de manera més àgil i eficient.