Reconeixement a l'esport trempolí

Celebració de la 23a Festa de l'Esport a Tremp

DILLUNS 21 MARÇ 2022

El dissabte 19 de març es va celebrar l’acte de lliurament de guardons als millors esportistes, directives, clubs i entrenadors de l’any 2021 a l’Espai Cultural La Lira de Tremp.

Aquesta festa vol ser un reconeixement a totes les persones i clubs esportius que fan possible la pràctica de l’esport a la ciutat de Tremp.

Enguany el mestre de cerimònies fou el periodista esportiu trempolí Javi Muñoz, copresentador del programa Noche de Champions a Movistar Plus.

La 23a edició ha comptat amb dues singularitats, la primera que es van donar guardons també relatius a l’any 2020 ja que amb la pandèmia no s’havia pogut celebrar la festa. La segona, és que es va fer una menció especial al tècnic esportiu de l’Ajuntament de Tremp, Jordi Fumàs, que aquest 2022 es jubila i ha treballat 38 anys al capdavant de l’esport trempolí des de l’Ajuntament.

Pel que fa als premiats i premiades, no podem esmentar tothom perquè la llista és llarga, senyal de la bona salut esportiva de la ciutat. Però destacarem els més rellevants:

• Mencions especials per a la corredora Clàudia Llesui Isanta de l’INS Tremp i per al caçador Xavi Fillat Garcia de la Societat de Caçadors del Montsec.
  • Reconeixement al Club de Futbol Sala per l’ascens del seu equip d’alevins i també per a l’equip de cadets de l’Escola de Futbol.
  • Mencions especials per Gaudioso Ariño i Martí Ubach, dos ex-jugadors del Club Futbol Tremp o per Ramiro Ribera i Laura Castells, treballadors incansables de la piscina municipal.
  • Karina Abatedaga, millor entrenadora pel Club Patí Tremp i Júlia Roldan Arandilla, pel Club Bàsquet Tremp.