Reobertura dels equipaments municipals

La pandèmia no està superada, el comportament de tothom és clau per poder controlar la situació i evitar rebrots

DIMARTS 30 MARÇ 2021

L’Ajuntament de Tremp, seguint les indicacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, ha decidit procedir a la reobertura dels equipaments municipals tant esportius com culturals i la reobertura parcial dels parcs infantils i lúdics, exceptuant el parc infantil situat al passeig del Vall.

Aquest parc romandrà tancat fins nou avís a causa de l’aglomeració de gent que s’hi produeix  per les seves dimensions.També es reprendran aquells actes previstos, amb les mesures que hagi previst el PROCICAT o el corresponent pla sectorial

Així mateix, l’Ajuntament fa una crida a la responsabilitat ciutadana i demana a la ciutadania complir totes les mesures preventives i d’autoprotecció.  Recordem que cal evitar aglomeracions i zones d'alt contacte.

Podeu donar un cop d'ull al plànol adjunt on indiquem alternatives de zones d'esbarjo a l'aire lliure.