S’inicia la substitució dels comptadors domiciliaris d’aigua per uns de digitals

Aquests comptadors permeten fer la lectura dels consums a distància i el canvi s’està fent sense cap cost pel consumidor

DIMARTS 06 JUNY 2023

L’ajuntament de Tremp i l’empresa de gestió de l’aigua municipal GIACSA han posat en marxa el procediment de substitució dels comptadors d’aigua de les vivendes per uns de digitals.

Ja fa unes setmanes que una empresa subcontractada per GIACSA ha iniciat aquest procés que ens facilitarà una gestió més eficient de l’aigua així com poder detectar fuites i fer la lectura dels consums a distància.

Aquest nou sistema permetrà millorar la gestió de l’abastament i aconseguir nivells d’estalvi que siguin avaluables gràcies a la recollida sistemàtica de dades.

Els tècnics i operaris de l’empresa subcontractada porten una targeta identificativa de GIACSA per acreditar-se. Per tant, demanem a la ciutadania que els facilitin accedir als comptadors dels habitatges. El canvi de comptadors no suposarà un cost per a l’usuari a no ser que la companyia d’aigües detecti alguna anomalia en la instal·lació prèvia. Si s’han d’executar obres per algun motiu que suposin un cost per a l’usuari, seran informats prèviament.