S'obren les preinscripcions per a l'Escola Bressol Municipal l'Estel

Del 19 de maig al 10 de juny les famílies interessades poden presentar la documentació a l'Ajuntament

DIVENDRES 13 MAIG 2022

El curs 2022/2023 els nens i nenes nascuts l'any 2020 (curs i2) tindran el servei d’escola bressol gratuït. L’Escola Bressol municipal Estel ofereix 12 places d’i2.

Per poder optar a aquest servei cal realitzar el document de preinscripció a l’Ajuntament de Tremp de forma presencial a partir del 19 de maig i fins el 10 de juny en horari de 9h a 14h. A banda del full de preinscripció oficial de la Generalitat de Catalunya caldrà presentar la següent documentació:

• Copia del DNI del pare, mare o tutor
  • Còpia del DNI del menor (si en té)
  • Còpia del llibre de família
  • Còpia de la targeta sanitària

També caldrà fer la preinscripció dels infants d'i1 (nascuts l’any 2021) de forma presencial al mateix ajuntament. La quota per a els nens i nenes d'i1 és de 120 euros al mes i una matrícula de 30 euros.

Per a més informació: Ajuntament de tremp 973650005 ext. 336