al contingut a la navegació Informació de contacte

Tremp acull aquest diumenge l'entrega del premi literari de contes Vent de Port

La Casa del Sol naixent entrega el premi literari Vent de Port i presenta el llibre amb les obres guardonades

DIMECRES 06 JULIOL 2022

L'Espai Cultural la Lira acollirà aquest diumenge, 10 de juliol a les 12h, el 28è premi Vent de Port, organitzat per l'associació cultural, recreativa i juvenil La Casa del Sol Naixent i la col·laboració de l'Ajuntament de Tremp.

Es presentarà també el recull de contes titulat Shift i altres narracions, que compta amb les il·lustracions dels diferents artistes pallaresos que hi han col·laborat.

El conte guardonat aquest any és Shift de Rosa Gurrera Martínez, el premi està dotat amb 2.100 euros i la publicació del conte a càrrec de Pagès Editors. El premi es convoca des de 1994.

El jurat d’excepcionalitat de la 28ª edició del Premi Vent de Port, ha estat compost per Vicenç Llorca, Ada Castells, Núria Abril i Josep Fabà.

Document Actions