Tremp dedica el mes de març al Dia Internacional de les Dones

Amb un programa transversal que s’estendrà fins al 25 de març

DIMARTS 28 FEBRER 2023

L'Ajuntament, amb la col·laboració d'entitats i associacions, ha preparat un ampli programa d'activitats per commemorar el Dia de la Dona.

La programació s'estendrà al llarg de tot el mes de març, i inclou un total de 12 actes. Es tracta d'un programa transversal que ofereix exposicions, conferències, música o teatre, entre d'altres.

L'acte central tindrà lloc el dia 8 de març a l'Espai Cultural la Lira amb el concert de Maruja Limón, les entrades anticipades es poden adquirir al web www.entrapolis.com o a la planta baixa de l'ajuntament. La lectura del manifest del Dia Internacional de les Dones tindrà lloc el dia abans, dia 7, acompanyat d'un espectacle de dansa a càrrec de la companyia ConTremporànies.

També, enguany, coincidint amb la celebració de l'Any Palmira Jaquetti Isant, una de les moltes dones que, des d'un anonimat encara vigent, van contribuir a millorar el nivell cultural del país, s'han organitzat activitats que giraran entorn de la seva figura.

Consulta la programació