Tecnologia i Societat de la Informació

Regidor: Maria Alba MORÉ CARRERA

Àrea 1 Administració: Correspon al 2n. tinenta d’alcaldia, Maria Alba MORÉ CARRERA, i s’hi adscriu aquesta regidoria.

La regidoria de Tecnologia i Societat de la Informació té com a principal objectiu dinamitzar i impulsar el teixit productiu, empresarial i social del municipi a través de l'increment de l´ús d'Internet i la tecnologia. Es treballa en diverses línies d'actuació:

• Millora de la informàtica interna (xarxa, maquinari i aplicacions corporatives).
  • Millora de les comunicacions entre equipaments municipals.
  • Xarxa de fibra òptica i operadors de telecomunicacions.
  • Col·laboració amb els projectes d'administració electrònica impulsat pel Consorci AOC, la Diputació de Lleida i altres institucions. Projectes com el gestor d'expedients, interoperabilitat entre administracions, e-tram, e-notum etc.
  • Impuls de l'administració electrònica al ciutadà: Estendre l'ús de les noves tecnologies i utilitzar-les per millorar l'eficàcia de les relacions amb l'administració.
  • Dinamització digital a través de la formació i la facilitat d'accés a les xarxes de comunicacions i d'Internet a través dels Punts d'Accés a Internet (Punt Tic).
  • Impuls de la web municipal de l'Ajuntament de Tremp.
  • Impuls de la web participativa i associativa: Tremp.cat
  • Col·laboració amb la regidoria de Comunicació en l'elaboració de material divulgatiu, butlletins etc.
  • Promoció de l'ús del certificat digital personal idCAT a través del conveni en el que l'Ajuntament de Tremp n'és entitat col·laboradora.

Encàrrecs específics que s'efectuen:

• Implementació de la tecnologia
  • Coordinació dels procediments administratius amb la regidoria de Règim Intern
  • Informatització de processos municipals
  • Col·laboració amb les regidories municipals per implementar la informatització dels serveis