Sou a: Inici / Acaba el cicle Música als Balcons

Acaba el cicle Música als Balcons

Durant els dimecres del mes de juliol s’han programat concerts als balcons del centre històric

Amb l’objectiu de dinamitzar l’eix comercial trempolí durant l’estiu, les regidories de cultura i promoció local de l’Ajuntament de Tremp han engegat aquest estiu l’innovador projecte Música Als Balcons.

Durant cinc dimecres, a partir de les 19h, s’ha pogut gaudir de micro-concerts en diferents balcons estratègics del nucli antic, sempre lligats amb algun comerç de proximitat. Els concerts han estat d’estils diversos (guitarra clàssica, acordió, pop, rock, jazz...) i interpretats per joves músics dels territori, vinculats en gran part a l’Escola Municipal de Música.

Així s’ha aconseguit l’efecte aparador en les dues vessants, l’artística (donar a conèixer l’art dels joves músics) i la comercial (posar en valor el comerç de tota la vida).

El cicle ha tingut una bona acollida entre el públic, que ha anat augmentat a mesura que anava avançant.

Es preveu repetir aquest projecte el proper estiu ampliant el nombre de balcons i concerts.