Sou a: Inici / Agenda / Acte central del Mes de la Poesia (al comerç)

Acte central del Mes de la Poesia (al comerç)

Des de l'Àrea de Promoció Econòmica a través del programa Treball a les 7 comarques, amb la Biblioteca Pública Maria Barbal i amb la col·laboració de l'Ajuntament de La Pobla de Segur i el de La Torre de Capdella, duem a terme la campanya "Poemes de comerç, comerç de poemes".
Quan 16/03/2019
de 12:00 a 14:00
On Centre històric de Tremp
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

D'aquesta manera, a partir del dissabte 9 de març i fins a finals de mes es podran veure a diferents aparadors de la comarca poemes de comerç de l'autora mataronina Lola Casas il·lustrats pels alumnes de Batxillerat artístic de l'Institut de Secundària de Tremp.

A més, tindran lloc diferents activitats complementàries entorn al comerç i a la poesia:

9/03/2019

11.30h Mar de poesia, a càrrec d’Elvira Moreno, a partir de 9 anys. A la Biblioteca Pública Maria Barbal.

(Cal inscripció prèvia)

16/03/2019

12.00h Acte central amb la poetessa Lola Casas, autora dels poemes que es poden veure als aparadors dels comerços participants. A la plaça de l’Església. Tremp.

Lectura pública itinerant amb la participació de comerciants i altres col•laboradors. Sortida de la plaça de l’Església.

21/03/2019

19.00h Oficis poètics. Lectura de poemes pel Dia Mundial de la Poesia. A la Biblioteca Pública Maria Barbal. A mb la col·laboració del Servei de Català del Pallars Jussà.

29/03/2019

18 h. Poemes entre conte i conte: l’hora del conte amb en Cesc Serrat. Per a nens i nenes de 3 a 8 anys. Places limitades. A la Biblioteca Pública Maria Barbal. Inscripció prèvia.

06/04/2019

(Pendent de tancar l'horari)

Grafitem una persiana amb La Mar (@potxonsalacarta). A la plaça de l’Església.

La família Seix, de Ca l’Estrella ha cedit l’espai per fer aquest dibuix.

A més, durant el mes de març la Biblioteca oferirà una ruta guiada pels poemes de les botigues per a grups escolars.