Sou a: Inici / Aquest estiu s'han contractat dos socorristes per la piscina municipal

Aquest estiu s'han contractat dos socorristes per la piscina municipal

Gràcies a la dotació específica de la Diputació de Lleida

L'Ajuntament va contractar  l'estiu passat dues persones per vetllar per la seguretat dels usuaris de la piscina municipal, aquestes contractacions van ser possibles gràcies al finançament de la Diputació de Lleida a través de la convocatòria que es va obrir al mes de setembre i a la qual es va poder acollir aquest Ajuntament. En total es tracta d'una dotació de 7.500€ que es completarà amb recursos propis.

Aquests dos contractes temporals han permès obrir la piscina municipal durant la temporada d’estiu, del 15 de juny al 8 de setembre, així com dur a terme els cursets de natació, aqua-fitness i altres activitats que s'han fet durant l'estiu.

diputació lleida