Sou a: Inici / COMUNICAT: L'Ajuntament de Tremp realitzarà atenció telèfonica i telemàtica

COMUNICAT: L'Ajuntament de Tremp realitzarà atenció telèfonica i telemàtica

A partir del proper dilluns 16 de març i fins a nou avís

El Comité Municipal d'Emergència reunit avui dissabte 15 de març ha acordat que a partir de dilluns les oficines de l'Ajuntament de Tremp així com el servei d'Aigües romandran tancats al públic i es realitzarà l'atenció a la ciutadania de forma telefònica o telemàtica.

Tots els ciutadans que tinguin tràmits pendents amb l'ajuntament podran resoldre'ls per telèfon trucant al 973 65 00 05 o via telèmatica a través de la pàgina web de tràmits: https://tramits.ajuntamentdetremp.cat/Carpeta/TramitsTemes.aspx. Si teniu dubtes de com realitzar algun procediment electrònic podeu trucar i se us farà un acompanyament.

L'horari d'atenció serà l'habitual de 9h a 14h de dilluns a divendres. Aquesta restricció d'obertura de les oficines d'atenció bàsica es mantindrà un mínim de 15 dies i amb possibilitat de ser prorrogable,