Sou a: Inici / Confirmats dos casos de coronavirus a l'Hospital del Pallars

Confirmats dos casos de coronavirus a l'Hospital del Pallars

Un home de 98 anys va ingressar dissabte amb símptomes i ha donat positiu. També ho ha fet una altra persona provinent del mateix entorn.

El departament de salut va fer públic el diumenge el primer cas de coronavirus detectat a l'Hospital Comarcal del Pallars Jussà. Es tracta d'un home de 98 anys que va ingressar dissabte amb símptomes i que diumenge es va confirmar que estava infectat per Covid-19. L'home es troba estable i aïllat. S'estan seguint de forma escrupulosa tots els protocols que dicta el departament de salut i, per aquest motiu, no hi ha cap persona sanitària infectada.

Així mateix, el dilluns ha donat positiu el segon cas, una persona del mateix cercle que el primer infectat que també es troba aïllat i en estat estable.

Des de l'Ajuntament de Tremp demanem calma a la ciutadania però a la vegada no abaixar la guàrdia. Cal que tothom respecti les limitacions de mobilitat que han entrar en vigor avui mateix i cal també que apliquem les mesures de prevenció que se'ns han anat recomanant.

Estigueu atents als canals oficials del departament de salut i de protecció civil, així com a les xarxes socials de l'Ajuntament de Tremp perquè us mantindrem informats de totes les novetats que vagin sorgint.

Fonts: Hospital Comarcal del Pallars i Pallars Digital