Sou a: Inici / Convocatòria d'ajuts a entitats trempolines

Convocatòria d'ajuts a entitats trempolines

L’Ajuntament de Tremp publica les convocatòries d’ajuts per a entitats culturals, juvenils, esportives, educatives festives, ONG’s i benestar que es troben registrades al municipi de Tremp

Des de les regidories de festes, esports, benestar, educació, joventut i cultura s’han aprovat les bases i la convocatòria per tal que els entitats que treballen al municipi puguin optar a ajuts durant l’any 2019.

Es tracta de la col·laboració econòmica per ajudar a fer possible els projectes anuals de clubs, entitats i associacions que tenen una programació dirigida a incentivar la vida social, cultural i esportiva del municipi de Tremp.

Les entitats que ho desitgin tenen fins a l’1 de juliol per a presentar les sol·licituds que han de realitzar-se telemàticament, d’acord amb la llei 39/15 d’administració electrònica.

Per a la tramitació seguiu el següent enllaç: https://tramits.ajuntamentdetremp.cat/Carpeta/DetallTramit.aspx?IdTema=5&IdTramit=14&IdTema=5