Sou a: Inici / Curs de Paleontologia de la UDL d’estiu a Tremp

Curs de Paleontologia de la UDL d’estiu a Tremp

Aquest cap de setmana s'ha realitzat a la seu territorial de l'ICGC de Tremp el curs El Paleogen pirinenc i l’origen dels primats.

Aquest curs s’organitza en el marc de la Universitat d’Estiu de Lleida i és una col·laboració de l’Ajuntament de Tremp, l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya i l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont.

Durant tot el cap de setmana, els participants han gaudit de conferències i visites guiades a diversos indrets de l’àmbit del Geoparc de la Conca de Tremp-Montsec.

La xerrada inaugural, D’on venim? Què és l’evolució i com funciona?, ha anat a càrrec de Judit Marigó, que juntament amb Àngel Galobart han estat el paleontòlegs encarregats de coordinar el curs.

L’Ajuntament de Tremp organitza cursos d’estiu centrats en les Ciències de la Terra des de fa més de 11 anys, amb l’objectiu de divulgar el patrimoni natural i la riquesa geològica del territori.