Sou a: Inici / Es busca personal per a treballar en el sector sociosanitari

Es busca personal per a treballar en el sector sociosanitari

Es fa una crida per a trobar persones aturades que vulguin treballar de forma temporal en diverses feines del camp sociosanitari

Els propers dies sortiran ofertes de treball per a cercar personal disposat a treballar en diverses funcions: personal sanitari, administratius, cuidadors de gent gran, auxiliars, conductors...

S'estan habilitant diversos espais que puguin fer la funció d'"hospitals de campanya" per acollir pacients diagnosticats de coronavirus que es trobin en situació estable i no puguin seguir un confinament en el seu domicili, o bé que necessitin cures intermitges per estabilització abans de retorn a domicili.

Es buquen persones disposades a treballar de forma temporal, amb possibilitat d'incorporació immediata i no és necessari que tinguin formació prèvia o experiència. Aquelles perosnes que ja hagin treballat en el sector, podran incorporar-se immediatament i les que no, rebran una formació telemàtica molt bàsica que els permetrà assumir les tasques que se'ls encomanin.

La contractació del personal necessari anirà a càrrec d'empreses del sector sanitari.

Les ofertes de feina es publicaran al portal Feina Activa, del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC). Abans però no es publiquin les ofertes, tothom qui tingui interès pot enviar un correu electrònic a la Borsa de Treball de l'Ajuntament de Tremp (promocioeconomica@tremp.cat) adjuntant el Currículum Vitae i el següent formulari  complimentat (FES CLIC) .

L'Ajuntament farà el recull de persones interessades per agilitzar el procés i així un cop surtin les ofertes de feina, serà més ràpid. Si vols més informació, descarrega't la explicació: FES CLIC