Sou a: Inici / Finalitzen els treballs de millora de la Rambla Dr. Pearson

Finalitzen els treballs de millora de la Rambla Dr. Pearson

Les obres han consistit en donar un acabat més uniforme als vials laterals de circulació de vehicles.
Finalitzen els treballs de millora de la Rambla Dr. Pearson

Foto Jordi Uriach

L’ajuntament dona per acabats els treballs de millora del paviment dels carrils de pujada i baixada de la zona destinada a la circulació de vehicles de la Rambla Dr. Pearson.

L’obra ha suposat la col·locació d’una capa de morter de color granat per sobre del paviment, aconseguint un acabat més fi i uniforme a la rambla i a la vegada ha permès indicar de manera més visual els vials de circulació de la mateixa.

L’actuació estava prevista per principis de març però a causa de l’estat d’alarma es va posposar. Des del moment que es va poder reprendre i preveient la reobertura de terrasses dels bars, l’ajuntament va actuar amb rapidesa per tal d’enllestir-la abans no es fes efectiva l’obertura d’establiments.

Avui dilluns 11 de maig, la regió sanitària de l’Alt Pirineu i Aran passa a la Fase 1 del Pla de Transició a una Nova Normalitat, i aquest matí eren 7 els bars de Tremp que havien obert les seves terrasses. Això suposa un 20% dels establiments que hi ha a la ciutat i que poden oferir aquest servei. Sabem que molts d’ells estan treballant per poder obrir el més aviat possible amb les màximes garanties.