Sou a: Inici / L’Ajuntament de Tremp guardonat per l'Administració Oberta de Catalunya (AOC)

L’Ajuntament de Tremp guardonat per l'Administració Oberta de Catalunya (AOC)

Tremp torna a quedar entre els 10 millors ajuntaments de Catalunya en la seva categoria (de 5.001 a 20.000 habitants)

La IV Edició dels Reconeixements Administració Oberta als ajuntaments i consells comarcals que atorga anualment l’AOC ha reconegut l’Ajuntament de Tremp en el top 10 de la seva categoria, ajuntaments de 5.001 a 20.000 habitants. Per tercer any consecutiu aquest ajuntament és guardonat com a un dels ens capdavanters en transformació digital.

Aquests reconeixements, que distingeixen set categories d’acord amb el nombre d’habitants dels ens i la seva naturalesa, s’atorguen en base a uns indicadors objectius, l’anàlisi dels webs dels ens i l’ús de determinats serveis de l’AOC.

El seu objectiu és valorar i reconèixer la implantació i l’ús dels serveis d’administració electrònica i la seva conseqüent transformació digital en seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna.