Sou a: Inici / L'alcaldessa de Tremp rep un representat del Geoparc Mundial UNESCO Ngorongoro Lengai de Tanzània

El Sr. Samwel Nsyuka és expert en màrqueting i promoció turística.

Maria Pilar Cases, alcaldessa de Tremp i futura presidenta del Geoparc Conca de Tremp-Montsec, ha rebut al Sr. Nsyuka amb motiu de la seva estada al nostre territori, han estat acompanyats pels tinents d'alcalde, Anna Ritz i Antoni Flores i per la regidora de cultura Rosa Maria Melines.

Aquesta visita suposa l’inici d’una col·laboració més estreta entre aquests dos Geoparcs Mundials UNESCO i no es descarta formalitzar un conveni formal per a seguir treballant coordinadament entre els dos territoris.

Ngorongoro Lengai és el segon Geoparc d’Àfrica i va entrar a formar part de la xarxa de Geoparcs Mundial UNESCO l’any 2018, la mateixa data que el Geoparc Conca de Tremp-Montsec, el segon de Catalunya.