Sou a: Inici / Nens i nenes de la ludoteca “La cuca” visiten l’Ajuntament de Tremp

Nens i nenes de la ludoteca “La cuca” visiten l’Ajuntament de Tremp

Els infants han estat rebuts per l’Alcaldessa de la ciutat, Maria Pilar Cases, a la sala de plens.

Aquest matí l’Alcaldessa de Tremp Maria Pilar Cases ha rebut una vintena de nens i nenes de la ludoteca “La Cuca”, acompanyats per les seves respectives monitores, dins el marc de l’activitat d’aquest estiu que gira al voltant del treball dels contes amb valors.

Aquesta setmana a través del conte Les nenes seran el que vulguin ser de Raquel Díaz Reguera s’ha treballat la igualtat de gènere i per això els infants han estat rebuts per la primera alcaldessa que ha tingut Tremp.

En aquesta visita els infants han fet preguntes a l’Alcaldessa sobre la seva experiència a la política i han manifestat la seva sorpresa al conèixer que mai Tremp havia tingut una dona alcaldessa.