Sou a: Inici / Notícies / 15a Festa de l'Esport de Tremp

15a Festa de l'Esport de Tremp

El proper diumenge 10 de febrer, a les 18,00h, tindrà lloc la Festa de l'Esport 2012, al pavelló del Juncar.

Cartell FESPORT

Amb aquest celebració popular, la regidoria d’Esports d’aquest ajuntament i els diferents clubs, centres escolars i ampas de Tremp, premien els mèrits esportius de entitats, directius i esportistes que han tingut una rellevància especial durant l’any anterior. Prèviament a l’acte, es fa una selecció a través d’un jurat dels candidats a millor entitat, millor directiu, millor equip i millor esportista individual, així com les persones amb opció a rebre una menció especial.

Els guanyadors es faran públics el dia de la festa, en un acte oficial al pavelló el Juncar de Tremp, el diumenge dia 10 de febrer a les 18,00h.

Cal destacar que aquest any el club de Bàsquet Tremp ha estat elegit com a millor entitat; la Unió Ciclista rebrà un record pels seus 25 anys i Boneta Pintors ha estat nomenada com a empresa col·laboradora amb les entitats esportives municipals.

A més, en l’apartat de reconeixements es rendirà homenatge a títol pòstum a dos esportistes joves que van perdre al vida el 2012, Dèbora Pérez i Miki Roqué.

En aquest document es descriuen els candidats de diverses categories entre Entitats i esportistes individuals, així com les mencions especials a esportistes individuals del 2012.