Sou a: Inici / Notícies / 19a Festa de l'Esport de Tremp

19a Festa de l'Esport de Tremp

L'esdeveniment va comptar amb la participació de l'atleta lleidatà Gerard Mateu Porras.

El passat dissabte, 11 de febrer, es va celebrar l’acte de lliurament de guardons de la “19a FESTA DE L’ESPORT DE TREMP, 2016”, organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Tremp  i les entitats esportives municipals.

D’acord amb les propostes presentades pels diferents clubs, associacions i entitats esportives i centres escolars de Tremp, el jurat va designar els premiats en les diferents categories convocades.

Les categories en què es van concedir guardons són:

• Esportistes individuals, des de benjamins fins a veterans.
  • Tècnics dels equips que participen en competicions d’equip o individuals.
  • Directius que formin part de la junta de l’entitat que representa.
  • Clubs esportius per elegir la millor entitat.
  • Mencions especials: a esportistes individuals, a equips, a entitats que celebrin algun aniversari, a empreses col·laboradores o a persones per la seva trajectòria en el mon esportiu.

Habitualment, l'Ajuntament de Tremp convida una celebritat del món de l'Esport per fer el repartiment de premis i complementar la dinàmica de la festa. En aquesta ocasió, va ser l'atleta lleidatà Gerard Porras, que competeix amb el FC Barcelona des del 2012, en l’especialitat de 60 i 110 m tanques i per a qui l'any 2016  ha estat especialment bo.

Durant l'acte, l'Alcalde acompanyat de representants de tots els grups municipals de l'Ajuntament, el President del Consell Comarcal i l'atleta Gerard Porras van lliurar un guardó a cada guanyador i diploma a cada finalista en les diferents categories.

El Club de Bàsquet Tremp, ha estat nomenada com a millor entitat del 2016. El seu ex-president, Xavier Badia, va ser escollit millor directiu, i l’equip de 3a catalana natural Òptics Pallars va ser el millor de la seva categoria.

També es va fer un reconeixement a les germanes Núria i Inés Moré, que l’any 1967 van participar en el campionat d’Espanya de Piragüisme, i la Núria va ser 3a.

Durant la cerimònia es van viure moments intensos i emotius, en el cas del lliurement  d’una menció especial al Marc Resa, amb tota la sala dempeus per felicitar-lo, després de superar els problemes que va tenir jugant en un partit amb la UE Lleida. També va ser especial el moment de la cloenda de l’acte, en fer el lliurement de dos guardons en record dels ex-presidents del Club de Futbol Tremp, tots dos difunts aquest 2016, el Dr. Pascual i l’Andreu Tomas.