Sou a: Inici / Notícies / 2a festa "Pallars, terra de corder"

2a festa "Pallars, terra de corder"

Tindrà lloc el diumenge 17 d'abril de 2016 al parc del Pinell i la comunitat de Saint-Affrique (Sud Aveyron) i assistirà com a cultura convidada.

Com en la primera edició, l’acte central de la festa serà una menjada popular de corder a l’estaca i a més, s'han organitzat diferents activitats, entre les quals, demostracions de cuina a càrrec dels professionals de la Fundació Alicia ( www.alicia.cat)  i de cuiners d’APAT Pallars; tallers, per als més petits amb l’Obrador Xisqueta, i d’elaboració de girella amb Badia Xarcuters, per als adults.

Enguany la cultura convidada serà Communauté de communes du Saint-Affricain, Sud-Aveyron.

A més, durant el cap de setmana diferents explotacions ramaderes de la comarca organitzen activitats per viure l’experiència de fer de pastor, i a partir del 15 d’abril diferents carnisseries i restaurants de la comarca oferiran noves presentacions i diferents plats amb corder.

Els tiquets per al dinar es poden comprar a l'àrea de Promoció Local de l'Ajuntament de Tremp (3a planta) i en diferents carnisseries de la comarca.

Més informació al web www.alteugust.com