Sou a: Inici / Notícies / 3500 persones han visitat l'exposició "El Pallars il·lumina Catalunya" a Tremp i Barcelona

El dia 25 de febrer el director general d’Arxius, Biblioteques, Museus i Patrimoni, juntament amb els alcaldes de Tremp i Terrassa, inaugura l’exposició al Museu de la Ciència i Tècnica de Catalunya (mNACTEC), a Terrassa. Fins ara l’exposició s’ha pogut veure a Tremp, a la Sala Ciutat de Barcelona i a la seu d’Endesa.

L’exposició que commemora el centenari de les centrals hidroelèctriques al Pirineu ha estat a la seu d’Endesa de Barcelona des del 14 de desembre fins el 3 de febrer, on l’han visitada al voltant de 400 persones.

El Pallars il·lumina Catalunya” explica de manera divulgativa el paper de les hidroelèctriques del Pallars en la industrialització de Catalunya, així com i també la transformació econòmica, social i paisatgística del territori.

Des del 9 de febrer, l’exposició està instal·lada al mNACTEC, a Terrassa, on es podrà veure fins al 3 de juny.

Podeu descarregar-vos el catàleg de l'exposició en aquest enllaç