Sou a: Inici / Notícies / 4a Caminada Entre Nogueres

4a Caminada Entre Nogueres

El proper 24 d'octubre,  l'Ajuntament de Pont de Montanyana, el Consell Comarcal del Pallars Jussà i la regidoria d'esports de l'Ajuntament de Tremp organitzem la 4a Caminada entre Nogueres, un recorregut de 24 km que uneixen les poblacions de Pont de Montanyana i Tremp.

El recorregut transcorre majoritàriament per camins de bast o tradicionals, camins ramaders i camins forestals. Són 24 km i un desnivell acumulat de 796 metres en ascens i de 882 metres en descens.

La sortida es farà a les 8h del matí des de la plaça major de Pont de Montanyana en direcció al pont que porta cap al terme de Tremp, seguint el camí tradicional que transcorre pel nuclis de Claramunt, Eroles i Claret, fins arribar a Tremp.

S'habilita un servei d'autobus per als caminadors/es que són de Tremp a les 6:45h a la pl. de Catalunya.

Més informació al web de la regidoria d'Esports.